-

Igår var helt awesome ändå till slutet! träffade några nya coola typer och the old ones two, fucking awesome! :D

Idag krånglade "transporeten" för mig aå att säga.. Första tåget var försenat så precis när jag klev ut det så såg jag mitt andra åka iväg, lovley. Sen slösade jag pengar på att ringa Sj som sedan sa att jag skulle ringa västtrafik istället men jag slog fel nr så jag om inte fram. Jag nådde varken syrran eller pappa så jag ringde faster som åkte ut och berättade för pappa. Han ringde runt och ordnade upp lite så tillslut kom jag fram till karlstad där han hämtade mig istället för att jag skulle få vänta på en buss i 2 timmar där. Sen hämta vi syrran hos Ellen och åkte och käkade på Pam. Nu sitter jag hemma hos Linn och hon sover.. Men det gör hon nog bäst i för att ho har ju skola imorgon medan jag söver i hennes säng ;) Förut blev vi LITE irriterade och frusterade på de "äldre" för de bara suckar och klagar hela tiden men sen lugnade vi ner oss. Har nyss kollat på Black Swan som var BRA, tyckte inte man behövde tänka alls mycket som alla säger :s Nu ska jag kolla på 'Life as we know it'. JÄVLA LÅNGT INLÄGG DET BLEV, haha ;)


lägger ut en bild på sveriges orlando bloom för jag har ingen på mig, kungligt snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0