Dagen

Idag åkte Linn hem på förmiddagen och sen åkte jag till jobbet. De som jobbade idag var awesome och vi gick runt och skojjade hela tin. Sen kom jag helt plötligt på att jag inte hade tandställningen i käften och fick dampskrattanfall.. Lägger den i en servett när jag äter och jag hade råkat slnga den i den STORA skräpkorgen.. BLÄ! Fick alltså leta igenom massa matrester och shit men den var inte där.. Kom då på att den kunde ligga i diskhon intill och TADAAA.. Dagen räddad, trodde jag. När jag kom hem började syrran bråka om ettpar byxor men jag trodde var mina och pappa tog såklart hennes parti vad jag än sa. Hon har tagit mina favoritbyxor och töjt ut dom så jag har all rätt att använda hennes om man tänker så. Men pappa tror inte att ängeln har tagit mina byxor utan börjar istället tjata om vilken plåga jag är. FAB. Dagen förstörd. Ska bli så otroligt underbart att börja på Lillerud så jag slipper allt detta skrik på mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0