Erase me

Dygnade för första gången på länge inatt och NU börjar min hjärna sluta fungera och vill bara släcka fabriken men ICKE! Innat ska jag vara så jävla slut att jag somnat innan mitt huvud nått kudden och därför gjorde jag denna drstiska åtgärd. Förutom tröttheten känner jag en antydan till förkyldning. Fan. Innan jag fick mitt huvud att vilja dö så hoppade jag runt och dansade stjärten av mig så mina grannar fick nog ett bryskt uppvaknade, höhö. Rätt åt de fjollorna som bara hälsat på pappa en gång när de kom upp (och jag stack fram huvudet och såg ut som jag sett ett spöke). De är väl tvunga att säga hej någon gång, eller ja.. jag får la dansa och hoppa runt så mycket att de får komma upp och säga åt flodhästen att stå still.
Tror mina aningr om att en sjukdom närmar sig så ska jag ändå ta djuren i hornen och utnyttja att jag inte varit vaken så här tidigt på nån månad och att alla andra är i skolan.. Jag ska alltså ta en solig promenad tiiiill .. thats right, GYMMET! Och där ska brännas kalorier ska jag säga. Sen blire en solprommis hem också vilket jag inte upplevt.. någonsin när jag vart där. Solen har alltid gått ner under tiden jag varit där och i helveteskylan i vintras fick pappa leka chaffis. hejhopp pillesnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0