Fuckfuckfuckfuck

Okej, ställde klockan på 10:00.. och 10:10, 10:20, 10:30, osv till 11:00 men visst fan vaknar jag inte vid 13?! Jaja har iallafall käkat frukost när jag vaknade och har plockat ur diskmaskinen. Nu ska jag plocka ur tvättmaskinen och sätta på en ny och sätta på en ny diskmaskin och plocka in alla kläder från golvet till garderoben.
Lägger ut lite blandade bilder som jag glömt att lägga ut.
VeggoSushi med Emma på Nordby.
Emma när hon sköljde munnen innan hon skulle ta hål i tungan.
Alexandra och Linda när vi fikade för nån vecka sen.
Mycket glad Torbjörn och en tjock jag som tolt har målat både namn och självporträtt på väggen.
De små sadisternas verk i Ua när jag somnat på soffan. Finns videoklipp med men vet inte hur jag laddar upp dom, hehe.

Kommentarer
Postat av: emma

höll fan på å sätta den där munsköljen i halsen när ja börja skratta xD

2011-04-01 @ 22:29:18
Postat av: ylva

Haha ja och så rörde du dig hela tin så man fick ju inge bra kort ._.

2011-04-01 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0