I love you one, a two, a three shobido

Vaknade för en timme sen. EN JÄVLA TIMME?! Jag måste bättra mig med att gå upp i tid men har ändå inget att göra på dagarna så min hjärna är en enda stor Snooze-knapp. Har fortfarande ont i knät.. vaknade för att jag råkade vrida på't så det är inte så kul. Det gjorde inte ont när jag var ute och gick så det blir väl en prommis och inget gym idag igen. Igår kolla jag på Föräldrafällan som jag inte sett på hur många år som helst och jäklar vad bra den är!
Bästa filmen med lindsay tror jag

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kl 21.30 kommer dagens gåta upp, kika in då och kolla om du hade rätt :D

2011-04-07 @ 20:38:28
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0