overall

Hej! Har inte haft tillgång till en dator på ettag nu såå.. Men nu sitter jag iallafall hemma hos linn UTAN linn. Hon och ida är hos maria och försöker övertala henne att vi ska få sova där men icke för hennes pv ska sova där, hmmpf -.- ;) Kom just från en påskmiddag hos fammo och faffa med släkten, mys! Pappa och Linns mormor sitter nere och diskuterar festivaler, öh? Önskar att jag var 18 så de inte kunde bestämma eller som i pappas fall, favorisera.. Även om alla andra vuxna inte tycker han gör det och att jag håller på så överdriver han hur mycket som herlst och får mig att se ut som bocen i allt.. jaja skitsamma nu ska jag sitta här och känna obehag i väntan på att bästis och ida kommer, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0