Right back in da sofa

Kom nyss hem från jobbet och hoppade direkt ur jeansen och satte på mig myskläder. Mina fötter smärtar som fan av allt stående på jobbet. Igår var Awesome hos twinsen! Vi var 8 tjejor varav 7 sov över och vi hade underbart mysigt kring elden vid havet på kvällen med grillade marmallows som hamnade i alla från hår till hav hahah. Tog inga bilde rmen snor antagligen från de andra och lägger upp nån dag. Nu ska jag snacka med snällaste Albin på skype och ska nog ringa Linn sen, var ettag sen vi prata såå :/
Btw, folksen på jobbet trodde jag var asbakis (de sa inget men typ skrek i örat på mig och skrattade och viskade xD) för jag såg så sleten ut men det var bara för att jag var så trött. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0