Walkning dead

Såg ut att vara en nära släkting till de .. ehh söta sakerna i serien. Var vaken inatt för att jag inte skulle försova mig MEN halv 8 somnade jag som en bäbis och vaknade av att chefen ringde. Han sa att det stog lastbilar ivägen för Linda som skulle hämta upp mig och att jag fick gå ner till gymnasiet och möta henne. Det jag klämde ur mig var "ehh va, nu?" för jag fattade ju inte att klockan var 9:20. Gissa om jag fick panik! Hoppade upp ur sängen som ett vilddjur, ploppade in linserna, hoppade i byxorna samtidigt som jag borstade tänderna OCH VART FAN TOG MIG TANDSTÄLLNING VÄGEN?! den var borta. Jag fick lov att skita i den och ta väskan och springa ut som en hulligan.. Lastbilarna hade flyttat på sig och Linda körde precis in på gården när jag kutade ner i min pensionärstakt och ursäktade mig. Har varit en zombie med uppblåst mage  och exploderande vulkanfinne i pannan hela dagen .. För att sammanfatta mig denna dag. Patetisk.
FINNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0