AAARRRRRRRGHHHHHHHHHHH

Igår satt jag och pappa och pratade i normal samtalston efter att jag snällt bett om det. Han suckade och satte sig ner och vi började prata. Efter en stund gick han med på att jag skullle söka till lillerud och allt var renarama himmelriket
TILLS
idag när han ringde och hade pratat med rektor och min mentor. Nu har han kommit fram till ett helt befängt vilkor till att jag ska söka dit. Eftersom jag inte kan få högre än G i mina betyg så vill ju jag hoppa av eftersom om jag väl fått ett betyg så kan jag inte läsa upp det(någon lag). Och det pappa vill är att jag bara 'är' i skolan och misslyckas med allt jag gör och får IG i allt för att sen gå lillerud! Hur JÄVLA korkat är inte det?! Ist för att jobba vill han att jag ska misslyckas med skolan med flit och bara va där för att han vill?! ARRGGHHH!
Vrf gör han såhär?! Jag tänker iallafall gå och söka till lillerud imorgon och tänker sluta MED eller UTAN hans tillåtelse, om jag så ska skolka. Sen har jag sökt jobb och ska ist för att misslyckas med flit i skolan, tjäna pengar under denna terminen.. Det låter lite bättre va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0