Alla hjärtans dag.

Som alla vet var det alla hjärtans dag igår och det känns som om jag och min pojkvän var det enda paret i världshistorien som firade det. Dumma distans!

Han sa att vi får fira det när jag kmr till honom nu i veckan (och att han skulle bjuda mig på middag??)Om han nu var seriös så får vi väl se om han orkar när jag väl är där, han kmr bara vilja ligga innomhus och inte alls gå ut i kylan, haha ;)
Jag tycker iofs att allahjärtans dag är en påhittad dag för att alla affärer ska sälja allt rosigt, romantiskt, rött och sött MEN jag som många andra tjejer tar alla hjärtansdag ganska allvarligt. Jag tycker inte att det spelar någon roll om man går ut och lyxar till det eller om man kanske gör något mysigt hemma. Bara att killen säger "Jag älskar dig" och ger en en puss är lika betydelsefullt det men visst skulle det vara Redigt romantiskt med något lite mer personligt, hehe.
Förra året på allahjärtansdag satt jag nog hemma och deppade för att alla andra hade pojkvän och inte jag, ojojoj vad saker har förändRats
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0