Back in the Cold

Kom ganska nyss hem från 4 härliga dagar i Rom, Italien och har insett att sverige är ett kallt Helvete. Har inte uppdaterat för jag fick inte springa in på nått internettcafe för papi men nu är jag som sagt hemma igen och börjar uppdatera som vanligt. I Italien har jag gått så fötterna blivit svullna, ätit den godaste måltid i denna tidsålder, checkat in påvens place och mycket mer.. Vill absolut åka dit igen! :)
Här kommer massa bilder på oss och sevärdigheterna.


vackra systra mi

fler vackra bilder från flygplatsen


vackra statyer, byggnader, ruiner vart man än var.

Bilder från Resturangen Da Massi där jag åt den godaste rätt jag någonsin käkat. En delikat Spagetti Carbonara.. Kommer drömma våta drömmar om den.



Fler bilder från de andra dagarna kommer i andra inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0