Det är inte lätt när det är svårt

Sitter i soffan ocoh tittar på den nya serien American Dad på MTV. Wannabe familyguy enligt mig men helt okej tidsfördriv, fisken är typ det enda roliga.. Ska ringa Daniel snart och sen gå och lägga mig. Tror jag ska gå med syrran när hon går till skolan imorgon och sen fortsätta samma runda som jag gick idag. Sen ska jag söka till Lillerud via internett för det är sista dagen och pappa har skutit upp det till nu. Efter det ska jag gå ner till godisaffären och söka jobb, har skutit upp det och glömt det för länge nu.. Känner mig som pappa, haha ;)



Nämde jag att jag har skitont i den vänstra sidan av nacken.. ja det har jag iallafall och har haft sedan igår. Hoppas det går över när jag får en god natts sömn i min nybäddade säng och en nystädat rum är en bra bonus som minskar stress det med. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0