Disaster

Dagen började bra, jag var ju uppe hela natten för jag var på så gott humör osv så jag skuttade runt i typ en timme efter alla hade vaknat och gått hemifrån SEN blev jag helt slut och började svettas som en jävla gris! Vart tog den nyfunna energin vägen?! Har ju varit sleten hela veckan nu så var ju så glad attt jag hade lite men wips så var den borta.
Jag ringde min tandläkare medan energin var på topp men de var upptagna så de skulle ringa upp, BULL. Ingen ringde tillbaka där inte så jag missar tandläkaren imorgon för att de är så dryga för jag ska till Daniel. Sen packade jag sthlm väska, skype:ade med älsklingen som var i skolan och gjorde våfflor i stekpannan, MUMS!
Sen tog energin slut och jag däckade i soffan för älsklingen hade lovat att väcka mig i rimlig tid. Klockan slog 4 och jag vaknade och fick totaldamp! Han hade rignt mig på Dolt men jag tar inte emot sånna samtal så jag hade sovit bort hela dagen! Jag som hade planerat att göra så mycket..  Fick iallafall packat Rom-väskan nyss och Optikern och Apoteket tar jag imorgon när jag promenerar ner till bussen. Pappa hade varit så snäll och köpt gifflar, en festis flaska och en kexchoklad till min resa imorgon, aw. Har även gjort smörgåsar med ost, nötrulle och gurka på, MUMS!
I förra inlägget nämnde jag att jag är trött hela tiden osv. Jag glömde även skriva att jag blir anfådd av att äta! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0