:,(

Sitter och väntar på att papi ska komma hem och är jätte nervös. Jag ska nämligen kläcka att jag vill börja på ett annat gymnasium ca 25 mil härifrån, alltså börja om i 1:an där igen. Alla klagade på mig sist jag nämde det och pappa blev skitsur och sen när jag föreslog en annan skola i Eskilstuna blev han likadan. Nu är det hans fel att jag har slösat bort samanlagt 1,5 terminer på 2 olika program som jag inte tycker om och vill börja om. Säger han nej så hoppar jag av här ändå. Han kan ju inte tvinga mig att gå en linje jag inte tycker om bara för att han inte vill släppa iväg mig hemifrån, det är mitt liv och jag TÄNKER gå på lillerud, end of discussion.
Har tänkt på detta LÄNGE nu men den senaste 1,5 veckan har jag gråtit varje kväll, långt in på nätterna för att jag känner mig så olycklig över detta.
Förlåt att min uppdatering suger, but thats life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0