@Fasters house

Nu sitter jag hemma hos Faster och lilkussen och har ätit en supergod middag! Lille wille gjorde även en glassefterätt toppat med ett chokladhjärta, han är så söt den lille gossen! Jag blev skitsugen på att sova här så så får det bli, Wille blev så glad när jag sa det att han studsade till, han är min lille gullegris den gossen<3

Känner mig som en svikare mot linn men nu kanske Ida kan sova där eftersom jag åker och hon fyller år så det blir väl gosigt för dom :) Nu ska jag och faster åka och hämta mina saker hos linn och imorgon kl11:20 går bussen mot karlstad, där byter jag till ett tåg mot Göteborg och där hämtar papi och syrran mig och så åker vi till Rom, wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0