Helvetes Dag

Inatt kunde jag inte sova fast än jag var så trött att jag nästan började gråta. Somnade sen vid halv 3. Gick upp kl 9 imorse för att hinna med bussen som skulle gå 10:20 men den kom aldrig. Fick senare reda på att det var en sjukbuss så man fick lov att beställa. fuck. Ringde pappa och tandläkaren och krånglade länge och fick tiden framflyttad till kl 3 och tog nästa buss som gick 11:20. Medan jag väntade på den nya bussen käkade jag mina hemgjorda smörgåsar och helt plötsligt kom det en norsk gubbe och började prata. Hörde inte ett ord vad han sa men det fattade inte han så han pratade vidare och minuterna gick. haha vilken snubbe alltså ;)
Jag gick av för tidigt i uddevalla och fick gå 2 kilometer för att komma till tandläkaren och väl där kollade de i 10  sekunder i käften och sen var det klart. Jag åkte alltså så långt för 10 jävla sekunder. Den enda positiva saken idag var att de sa att den 21 mars ska tandställningen bort. YES! Sen fick jag sitta i vänthallen och vänta på en ny buss i 2,5 timmar och nu kom jag precis hem. Nu ska jag käka eftersom jag har suttit fast i Uddevalla hela dagen. baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0