humhumhum

Imorse ringde min irriterande mentor och frågade varför jag inte var i skolan.. Är hon helt tappad bakom flötet eller?! Jag ska sluta, get it?! Hade inte ens svarat om jag vetat att det va hon från första början -.-
Jag somnade om och vid 1-2 ringde det ännu en gång och jag var nära att inte svara för jag trodde det var mentorn igen men jag svarade ändå. Det visade sig vara från Burgerking (som jag sökt jobb hos, remember?) och hon frågade lite saker och ville ha in mig på en jobbintervjuv på Måndag.. WIIIE :D
Idag gllömde jag helt bort att gå ner till Godisaffären och fråga där så det får bli imorgon itället.
Papi och jag har även pratat lite till men jag vet inte riktigt vart vi står... Får väl vänta och se tills imorgon eller något.
Hejsvejs ligon fejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0