It's a new day

Idag är jag superduper taggad och ska göra en massa saker.
Varit uppe hela natten och pysslat och dolat med olika saker dessutom.
  • Ringa Burgerking bruden om en ny mötestid, helst idag.
  • Kila ner med mina glasögon till min optiker så att de får laga dom, jag saknar att kunna gå runt i glasögon!
  • Kila till apoteket och köpa en liten behållare för linsvätska till resan.
  • Gå till Godisaffären och söka jobb.
  • Gå till eurocash och söka jobb.
  • Kanske Ringa min chef om min lön(den blev på tok för låg)
  • Beställa biljetter till stockhom
  • Köpa allahjärtansdagpresent till Daniel, inte bara killen som ska vara snäll!
  • Packa inför Rom, åker ju till sthlm och då kan jag ju inte packa.
  • Packa inför stockholm.
  • Ringa tandläkaren och be om en tidigare tid imorgon så jag verkligen kan åka till sthlm.
  • Kolla upp lite andra gymnasium om jag inte skulle komma in på lillerud. ve och fasa
  • Göra ansiktsmask, hårinpackning, fotbad, nagelvård osv.
  • Gå och lägga mig tidigt. Helst vid 22:00.
Kommer inte på något mer men det där är väl nog.. Eller??
MÅ JAG INTE SOMNA NU FÖR DÅ ÄR DAGEN FÖRSTÖRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0