ligist!

Förut gick vi till Ica och handlade. Jag köpte vindruvor som är nyttigt och en 1literscocacola som onyttigt. Linn köpte några äckliga tacochips och även hon en 1litercola, haha.

När vi kom hem satte vi oss och kollade på Draktämjaren, HELT FUCKING UNDERBAR VAR DEN! Sen somnade jag och vaknade av att linn ville göra tacos, jag bad om 5 minuter men den lilla irriterande ungen gav inte upp. Hon snodde mitt täckte och jag flög då under hennes vilket hon var snabb att sno det med. LIGIST, MARODÖR osvosv! Efter ettag då jag legat och frusit i sängen så gav jag upp hoppet om en varm säng och gick ner till linn och hjälpte till med tacon. Vi åt med Qornfärs ochdet var GÖTT!

Nu kollar vi på Big brother och sen ska vi kolla på Grammy Awards.hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0