Linn Lidh

Idag fyller min bästa vän från lekis 17 år! Vi träffades när hon skulle börja i våran förskoleklass coh alla var så impade av henne och alla var avunsjuka för hon ritade så bra, haha. Sedan dess har vi hållit ihop, vi 2. Visst vi har bråkat men vem gör inte det, och vi har aldrig varit ovänner alls länge för vi har saknat varrandra så otroligt mycket. När jag flyttade från stan var det det sorgligaste jag gjort. När vi sa hejdå efter skolavslutningen och jag grät som en full flodhäst. Vi är raka motsatser förutom våran humor så är så hemsk att det är inte sant. Hon lever för mode och jag.. nää inte precis haha. Det finns massor av saker som säger att vi inte passar som vänner MEN jag kan verkligen berätta allt för henne och utan henne vet jag inte vad jag skulle ha gjort, hon är min egna lilla skyddängel<3
17 låter så mycket om man gämför med 16 tycker jag. Bara 1 år kvar så får man göra precis som man villl utan att någon säger till en. och framför allt.. PARRTEEY!! ;) Hon ska stupa den dagen hon fyller 18, det vill jag lova! haha

den här togs typ i 6:an, kanske tillochmed den dagen hon fick reda på att jag skulle flytta.... :(

Denna kommer från när vi var på kolmården, kommer ihåg att jag fick ett gosedjur av dem. en delfin :)

En av många övernattningar hos linn, saknar<3
Och bilder från i höstas, den sista utanför skolan vi gick på när vi växte upp.




JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0