MorrnMorrn

Idag vaknade jag vid kanske 10 och kollade upp på dataskärmen där min älskling låg och sov i skype, alltid lika söt den gubben. Somnade sedan om och vaknade vid 1 och gjorde ett panikattackninjahopp upp ur sängen. Vill ju inte sova bort dagarna menjag får väl börja om igen imorgon. Åt en god frukost som bestog av 2 stekta ägg och 2 apelsiner, Mums! Syrran åkte till pojkvännen en timme efter jag vaknat och nu sitter jag här alldeless ensam. Daniel skulle ju igentligen mött upp oss i stockholm igår men han hade endra fårr magsjuka eller matförgiftning så han låg henna och hade ont i magen iställen :( Bäst för honom att han kommer hit nästa helg annars jävlar ;o
Sitter och lyssnar på 30stm låtar, har fått ett beroende av dom de senaste dagarna, och nu ska jag byta ut mysshortsen mot långa mysbyxor och ta en prommis. Har ju börjat göra det varje dag nu. Hälsan är viktigt och jag ska komma i form igen! hehe
Mycket fin chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0