Queen

Känner att jag är självaste uppdateringsdrottningen de senaste dagarna. Det kan bero på att jag aldrig sover (jag bekämpar brott at night) och har då all tid i världen att uppdatera eftersom brottsnivån i denna stad ligger på runt noll.

Nu har iallafall folket här vaknat och går runt och ser förvirrade ut. Syrran går och snorar som en limsniffare och har planerat onda planer om att få mig nersmittad lagom till stockholm och Rom resan, älskvärd syrra isn't she? Pappa spärrade upp ögonen när han såg mig sitta klarvaken i soffan vid denna tid och frågade direkt och jag sovit inatt. Mitt svar : öhh jaa?!?! ..  man vill ju inte få honom på snett humör lix.
Eftersom jag inte han med mer än ett fotbad igår så får det bli lite beautycare nu på morgonen. Kommer antagligen uppdatera mer innan jag åker för jag är ju trots allt bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0