Skoldag

Imorse kom jag otroligt nog upp i god tod och hade jätte gott om tid A
att göra mig iordning till "skoldagen". Vart glad att se de bakanta ansikena. MEN GUD vad konstigt det kändes att va i skolan igen efter typ 2-3 veckor utan skola :s 

Efter skolan skulle jag bjuda linn på en försenad födelsedagsmiddag på kinaresturangen men den var stängd! så vi gick till ett annat ställe och käkade.. jag tyckte inte om såsen och maten var dränkt i den så jag käkade massa gott bröd ist, MUMS! Senare ska jag hem till faster o Co och träffa dom och typ käka där, vem vet fammo o faffa kanske kommer också om de hört ryktet att jag är där :) Ska bli kul att träffa dom igen iaf, vart ettag sen nu..



bilder från idag och gårdagens tacokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0