B-e-a-utiful..

Hejhopp pillesnopp!
Nu nalkas film för min del för idag.. ja då försov jag mig, HELA DAGEN.. har endast ett svagt minne att jag sjukanmälde mig precis i tid as a zombie. När jag sedan vaknade och insåg att jag sovit bort hela dagen fylldes ett raseri inom mig och jag visste inte om jag skulle kasta ut mig eller klockan igenom fönstret.
Så inatt blir det ännu en av dessa köra uppesittarnätter som återkommer var och varannan natt. Nattens filmer blir iallafall Shes out of my league, Love at first hiccup och om jag hinner En shopaholics bekännelser. Fun huh? Jag kunde istället ha arbetat på de veckoförsenade inlämmningarna jag har och pluggat matte men nej, jag ska köra i botten :)
GGGGGGGGGGnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0