Besviken

Jag är så jävla besviken på mig själv asså. Inatt var jag uppe  till klockan 5.30 då jag bestämde mig för att jag behövde lite sömn om jag skulle klara av dagen. När Daniel ringde mig halv 8 och sa åt mig att gå upp så sa jag att jag skulle det snart och efter mycket "gå upp" från hans sida och *mhfvmmhfasdvnmhm* från min så la vi på för han  skulle somna om för han var lite sjuk :/ Sen vaknar jag kockan 12 och får DAMP, asså seriöst jag är så jävla besviken på mig själv för jag har lovat alla och MIG SJÄLV att jag ska gå till skolan varje dag framöver! :( och imorgon så kommer jag åka till stockholm TIDIGT så jag missar även då en dag så min mentor kmr bara flippa lite. Men nästa vecka är det full fart, gå och lägga sig klockan 11 och plugga minst 1 timme varje dag. Hoppas inte pappa kollar min frånvaro denna vecka för då får han damp och jag är så gott som död.
hejdå mitt liv är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0