Eenie meenie miney mo

Jag har inte uppdaterat något under helgen för jag har umgåtts med mina utsökta tjejer som jag inte träffat på evigheter så den smällen får den lilla stackare som läser denna patetiska blogg ta.
Jag har förlorat all träning jag någonsin gjort efter denna helg.. har käget och käget hela tia. Den enda motionen vi gjorde var att vi gick ut och åkte pulka vilken iofs var onödvändigt jobbigt. Jag svettades som en gris på ett slakteri medan josephine var lite svett och twinsen inte alls. ITS NOT FAIR YA'ALL!
Nu sitter jag och överväger att sova för imorgon är det bad direkt på morgonen och jag vill bevisa att jag verkligen är bäst i klassen på att simma, haha. nej men seriöst, älskar den panikslagna blicken killarna i min gamla klass gev ifrån sig när jag lugnt simmade förbi dem.. myclet njutbar :3
GODNATT SOV SÖTT , DRÖM OM ALLA SMÅKRYP DU MÖTT.
eller fan, jag ska kolla på Ariel nu SEN ska jag söve. HEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0