guppyguppyguppy

Igår somnade jag med näsan i matteboken och vaknade klockan 44-halv 5 inatt och zombiewalkade in i sängen för jag saknade mitt täcke, annars hade jag sovit än lixom.. ÄSLKAR VÅRAN MJUKA, SKÖNA, HELT FABULOSSA SOFFA :o
Innan jag somnade om igår ställde jag alarmet på mobilen och såg jag att jag fått 2 sms från Daniel och att han hade ringt 3 gånger. Smsen var så söööööööööööööta, man blev ju nästan tårögd! :') Vi hade ju webbat på skype innan men så gick han och käkade och jag han somna under den tiden så han hade suttit och tittat på mig skrev han och maaaaaaassa annat och jag blev helt .. ja.. och i den andra skrev han att han inte kunde låta bli att ringa för han ville höra min röst ( :$ ) men mobilen var i ett annat rum så jag hörde inte :/
Nu ska jag plugga på som bara attan så att  jag kan gymma vid 5-6-7 kanske och sova tidigt ikväll :D
Oh juste, gick till skolan idag men var lite försenad för jag myste så länge under mitt täcke :3 Bättre än att sova hela dagen iallafall!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0