HEJ - HOPP - PILLE - SNOPP

Haft en bra dag, idag var skitkul! Blev fysiskt rapead eller med andra ord buden om händer, fötter, på med ögonbindel och något för munnen, av mina klasskamrater och igår hände samma sak fats då blev jag även insläpad in i kylrummet. Mycket roligt, kanske lägger ut filmen här sen om jag får tag på den för det är ju klart att de satans jävlarna filmade allt! D:  Skämt åsido, nu sitter jag och pappa och kollar på southpark och jag ser extremly beautiful ut!
Jag skulle ha gymmat idag och nu är det försent så jag kmr aldrig gå ner, DAMMIT;(
Imorgon ska jag till josse och twinsen och ha en liten sleepover med kuddkrig i underkläder och allt annat vi tjejer SÅKLART gör när vi har tjejkvällar.

FAST NÄE.. vi ska ut och svettas i snön och åka pulka som riktiga karlar och sen lukta varran i armhålorna, sen ska vi proppa i oss allt kaloririkt och fettigt vi hittar! MMMH :3
jaq är söt!
JAG ÄR SÖT! shhhhhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0