Helg och måndag

Jag har inte uppdaterat något i helgen eftersomnjag var i sthlm hos min pojkvän. Så sjukt underbart att få träffa han igen alltså :')  Fruntimret i mig kom fram när jag skulle gå på tåget och jag började gråta. Det gjorde inte saken bättre att när tåget rullade iväg och jag vinkade med tårarna sprutande nedför ögonen kommer det en kanske 16 årig pojk och hans kanske 5 årige lillebror och sätter sig mittemot!
Som tur var hade jag redan satt på halsduken över huvudet, så som många bär den så de spg ju inte att jag grät MEN sen tapade jag mobilen -.- Jg fick alltså böja mig ner mot golvet och ta upp den och påväg upp igen så råkade jag få ögonkontakt med den äldre av dom. När jag gråter blir mitt ansikte rött, mina ögon typ lite svullna och min näsa rinner konstant så man ser verkligen att jag har gråtit för jag sitter och snorar och mitt ansikte är ju inte världens vakraste precis. Stackars pöjk. Innan jag satte i mina hörsnäckor i öronen så hörde jag att båda pratade engelska men jag vet inte om det äldre kunde svenska för konduktören sa något och han sa OKEJ så jag blev osäker om han iaf fattade vad man sa, hehe.
Idag vart jag pigg på morgonen men sen bara slockade det för ögonen och jag vaknade klockan 12, INTE OKEJ. Fick panik, började gråta och svära och jag vet inte allt. jag vill inte misas något mer i skolan :(
Nu ska jag plugga inför matteprovet imorgon, försöka skriva någon av ippsatserna och träna engelska glosor+text. BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0