Saker ni inte visste om mig:


  • Jag älskar snyfitsfilmer/ kärleksfilmer, och vill att mitt liv ska vara som en.(kärlek alltså)
  • Jag är sjukt avis på allt och alla.
  • Jag vill flytta hemifrån.
  • Jag tänker ofta på samma sak till jag somnar eller gråter tills jag somnar.(tönt haha)
  • När jag är vuxen vill jag bo på landet, och jobba med hundar, hästar eller liknande.(i usa, kanada, island, irland eller Sverige)
  • Jag vill bli mamma innan jag fyllt 20.
  • Jag vill egentligen inte gå hotell/resturang(utan djurvård)
  • Jag hatar min mamma.
  • Jag tycker att en kille som vågar gråta inför andra är extremt manlig.




Kommer inte på något mer just nu, men det är iallafall något, huh? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0