screw it

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! missade den förbannade skolan idag igen och när Daniel ringde vid ca 2 och väkte mig vräkte jag ur mig all skit på honom, stackarn tog det ganska bra.. tror jag. Och imorgon är det utveckligssamtal och jag som sagt till pappa att jag ABSOLUT gått till skolan alla dagar denna vecka.. hur ska lilla sjusovaren klara sig ur detta?!?!?! Om hon nämner denna vecka så kommer jag låtsas att jag fått en hjärtattack eller något så jag slipper hela skiten.
Hela denna deprimerande dag har bestått av en massa kärleks-drama-komedi filmer och nu är mina ögon igensvulla och min ansikte tomatrött av alla tårar. Det lixom brast, vilket det gör ibland.. och inte bara för att filmerna var så deprimernade och sorgliga men man började ju tänka på sitt eget liv och valen man måste göra och har gjort och shit. NOT FUN. Sitter fortfarande och gråter som en nykläck bebis.
HATAR ATT FOLK SER ATT JAG GRÅTER! då frågar dom och om/när de får veta vrf jag till den största delen gråter blir dom obekväma och vågar aldrig mer ta upp det och börjar tycka synd om mig. Visst jag har gått igenom mycket och visst, jag gråter ganska ofta pga det MEN jag är också ofta faderiluttanglad och har jättekul så .. det gör inget.
Nej fyattan, denna dag har inte varit rolig och känner på mig att morgondagen inte kommer bli ett stort hallelujah moment heller. Nu ska jag fortsätta med mitt lidande och fortsätta sjunga alla de sorgliga sånger som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0