some day are like woooooooooooah, is that a squirrel?!?!?!?

Ers höghet ylva jansson var uppe hela natten men missade ändå skolan, hows that possible?! Jag var så trött, vilket jag inte brukar vara så jag bara låg i sängen och trodde det hade gått ynka 5 minuter men faderalalanej det hade gått 20 minuter och jag började om 10.. Jag krönte då mig själv till sjukling, gjorde den kända "anjasälen" till sägen och sov till 4, hälsad vare drottningen.
Nu ska jag plugga i 1 timme, sen kolla på The mentalist som är ett superdupermupervuperfuperhuper bra program! Efter det ska jag gymma i ca 1 timme och sen ska jag tvinga pappa att göra min läxa för jag fattar NADA!
Sen ska jag söve för imorgon, ja då ska jag FANIMEJ släpa mig till skolan!



hejsvejsbebisface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0