TRÖTTER

Sov inte en blund inatt och är nu svintrött! Ska jobba lite med matten som jag är aplång efter med och sen om jag hinner ska jag skriva på Svenskan eller engelskan.
Men det kan vänta tills imorgon för jag vill gymma idag igen, har skitont i rumpan så det  betyder att det hjälpte att jag provade lite tyngre stuff igår.
Jag och Daniel håller på att beställa tågbiljetter hem till honom fast nu stack han och käkade så jag hinner plugga lite nu :) Blev chockad när han sa att hans pappa skulle betala hitresan och HAN tillbakaresan. Känner mig skitdum då så jag protesterade högt och jag får kasnke betala en av resorna iaf eller hälften av en, då blir jag nöjder.
LÄXALÄXALÄXATRÄNATRÄNATRÄNA
DUSCHADUSCHADUSCHA
SOVSOVSOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0