20 sanningar om mig.

Snodde idén av lilla Linn för den var så awesome.
  • Jag hatar skräckfilmer. Ser inget värde i att se en, det gör en bara rädd och jag vill inte dö ung av en hjärtattack och drömma mardrömmar i veckovis efteråt.
  • Jag är den lataste människan på denna jord och tycker det är jobbigt att ens resa mig ur soffan.
  • Jag är en Disneyfantast.
  • Jag hatar stolar som inte har något som kan sätta upp fötterna på.
  • Jag är naturligt blond, men får ändå mörk utväxt.
  • Jag vill jobba på en ranch i USA som ridturguide upp i bergen, ha ett djurhem för herrelösa djur eller bli hunduppfödare.
  • Jag hatar Matematik så jävla mycket att jag nästan mår illa bara jag tänker på't
  • Jag föredrar sjöar framför hav.
  • Jag skulle vilja flytta till USA eller något  annat land när jag är äldre.
  • Jag kan äta upp ett vindruvepaket på några minuter utan att ens tänka mig för.
  • I vintras åt jag 43 clementiner på en dag.
  • Jag älskar att resa.
  • Jag gråter vääldigt lätt till filmer.
  • Jag har hoppat av skolan och ska börja om till hösten.
  • Jag vill arbeta i Afrika eller Asien som volontär.
  • Jag älskar att kolla på film. Skulle lätt kunna sitta i en dag utan att ens märka det.
  • Jag älskar djur.
  • Jag tycker att 99,999999% av alla katter saknar personlighet.
  • Jag blir för lätt frestad av onyttigheter.
  • Jag har ingen aning om hur man matchar olika kläder/inredningssaker och jag bryr mig inte alls mycket om mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0