Blä

Vaknade för ca 10 minuter sedan. Pappa hade inte velat väcka mig då blir jag grinig.. Du skulle han se mig nu! Fan väck mig i tid så att jag kan somna inatt istället! Maria säger att han har städat efter mig hela morgonen. Senast jag kollade var inte min dator skräp... och om det nu är skräp, varför ställer då maria sin egna dator på platsen min stog på? hmmm.. Och det är bara jag som har käkat verkar det som eftersom ALLA tallrikar. glas, muggar, kastruller och bestick tillhörde mig. Vilket jävla matvrak jag måste vara som ger sådan disk på två simpla dagar. Och tvätten som låg i korgen, de tillhörde ALLA mig. Senast jag tittade använder jag inte kalsonger av den modellen eller storleken och min familj måste vara ett par äckliga satar som aldrig lägger kläder på tvätt.
Nä nu blev jag sugen på krubb, undrar hur många tallrikar jag behöver till måltiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0