Burlesque

Sitter hemma och päser i soffan. Har precis kollat klart på Burlusque och den var ju awesome! Tror att mina misstankar omm förkyldning stämmer. Varför svettas man annars när man sitter still och känner sig yr på köpet? Nej fyfan hoppas bara jag mirakulöst tillfristknar tills på fredag för då har jag en planerad fika med de saknade Alexandra och den försvunna Linda, kanske även en eventuell biokväll med men det beror helt på bussar och ork.
Ska snart ringa pappa och kolla om han kommer hem sent, om inte drar jag med honom på en promenix när han kommer hem och annars går jag väl den dagliga turen innan mörkret lägger sig över hålan. Det är så läskigt att vara ute när det är mörkt för det känns alltid (även när det är mörkt) som att jag blir förföljd och någon ska typ kidnappa eller döda mig så fort jag inte tittar. Det är ännu läskigare på kvällen så när jag är ensam håller jag mig till dagtidsprommisar. Så om ni ser en förvirrad tomat gå och vrida på huvudet som en mantalstörd så frukta ej, its just me. Lugnande eller hur?



Som sagt, lugnande eller hur?

Kommentarer
Postat av: Göran (jossäh)

Goding Ylva! xD När skaffa du dig en blogg?

2011-03-04 @ 12:41:45
Postat av: ylva jansson

Haha det var kanske någon månad sen men i början låg jag lågt med den :) Har inte du också en blogg som jag kan läsa? ;)

2011-03-04 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0