Del 2 onödigt tjafs

34. Jag tror på: ?
35. Jag spelar?- nada
36. Person jag beundrar?- Oprah W, Tonårsmammor osv
37. Så här bor jag?- nuvarande men min Pappa och syster i en lägenhet i Strömstad
38. Antal döda krukväxter i hemmet?- Syrran skötert för ingen annan orkar så no idea
39. Det här tänder mig?-
40. Det här gör mig avtänd?- Självgodhet
41. Favoritfärg?- Blå, svart, vit
42. Favoritcitat?- Typ något från lejonkungen säkert. hehe
43. En hemlighet jag vet?- ?
44. Bästa present jag fått?- Mind (förra) hund.
45. Senast köpta skiva?- Kör Spotify!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?- Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:- hmm .. jag käkat för mye om man säger så.. hehe
48. Udda förmåga/egenskap:- jag kan knipa ihoop halsen och typ låta som en muppsakimoj/gås
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:- häst 
50. Vad lyssnar du på just nu?- Lejonkungen-Vi är en
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?- Jag ska jobba för först gången på länge. Ska bli gött att komma ut och göra annat. Sen ska jag nog köpa hårfärg.
52. Var är dina föräldrar födda?- Filipstad och Karlstad tror jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:- Skype omstallerades.
54. Vilken är din favoritrestaurang?- Carnbonara resturangen i rom!, Vardagsrummet.. många!
55. När badade du i en pool senast?- förra veckan och kanske ska gört imorgon
56. Har du varit med i någon skolpjäs?- Som liten flicka
57. Hur många barn vill du ha?- MINST 3!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?- När man inte hör ett ord av vad de sjunger/skriker och endel dansband.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?- Får inte rösta
60. Vad har du för TV-kanaler?- Många?
61. Har du åkt moped någon gång?- Ja
62. Har du busringt någon gång?- Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?- Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0