Fortsättning Uddevalla

Efter att vi hämtat twinsen gick vi och handlade PAJ, kakor och lite annat och gick sedan ehm till deras lägenhet för att äta allt! ;) Efter att vi käkat upp kakpeketen färgade de mitt hår som vägrade suga åt sig färgen enlig som, snart rakar jag av skiten! Oo Vär vi gått till tågstationen för att skicka hem mig så kom aldrig tåget (lyckat västtrafik.. lyckat) så jag fick stanna och sova över hos dom inatt. När vi kom hem till dom igen slaggade jag i soffan och vaknade upp med ost gurka och kajal(?) i hela ansiktet med en kamera riktad mot ansiktet.... Mycket vackert! Dessutom hade jag droolat ner deras kudde.. HÄMD, maha!
Deras illdåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0