GodmorgonGodmorgon, hör du fåglar sjunga glatt

Vaknade klockan 10 och ringde upp Daniel direkt, han ska bort i en vecka och vi kommer inte prata på hela tiden så jag tar den tid jag kan. Nu sitter jag och käkar Havregrynsgröt upp piffat med hallonsylt och bananer. Havregrynsgröt är päckligt men min mage änns alltid bättre när jag käkat det.
Idag ska jag gå ner och söka jobb, jag lovar denna gång för eftersom jag vaknade i tid så hinner jag med och har inga ursäkter, hehe. Ska ta gångrundan och sen duscha vid 12, sen jobbgrejjen och sen kan jag göra vad jag vill resten av dagen (y) Ska laga mat ikväll igen, får väl se vad jag hittar på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

god morgon :)

2011-03-02 @ 11:01:28
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0