HÄRLIGT!

Hann ner till skolan med pappret om avgång och nu är det offeciellt att jag slutat. SYO:n var där så jag sökte också gymnasium. Känndes lite skumt att börja om gymnasiet igen men det är ju för mitt eget bästa så det är värt det. Gick sedan fyrakilometersrundan och ungefär halvvägs ringde Linn darling och ville fylla i ansökan till att jobba på Peace and Love festivalen i sommar. Den sötnosen fyllde i min ansökan med för jag är så lat, hehe. Fick även syrran att sätta på en diskmaskin för jag orkade inte en till idag och nu ligger den andra tvättmaskinen i och är klar om en timme ungefär. Hoppas jag hinner med all tvätt, alltså två maskiner, idag så är all tvätt slut. Blev en bra dag med mycket gjort ändå tycker jag men imorgon går jag upp innan 12 iallafall för jag måste ta itu med jobbansökan och sånt skit.

Nu tar jag ett glas juice och lägger fram köttfärsen så att den ska tina för jag ska göra Köttfärspaj. Vill ju göra lite annan mat ann makaroner och så får ju pappa riktig mat när han kmr hem istället för hårda mackor som han brukar. Är ju alltid för lat för att laga mat annars men med förändrig kommer mer förändring. Sen hoppar jag in i duschen. baj


mycket fin chey

fin chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0