Helgen

Igår vaknade jag av att den morgonpigga lilla bitchen ville att jag skulle kolla på film med na. Hur är det möjligt att vara så irriterande samt oskyldig? haha. När vi vaknat, käkat en brunch och packat lite så gick vi ut på en promenix i det härliga vädret. När vi kom hem igen väntade papi så vi skyndade oss upp och packade resten. För första gången någonsin tror jag att jag inte glömde någonting, AMAZING!
---
Efter att vi sagt hejdå så åkte vi till Kristinehamn och hämtade kusinen och åkte hemmåt. Jag och Emma låg uppe till sent på natten och kollade på film tills vi inte orkade längre. Imorse väcktes jag av parasiten som inte gav upp och tillslut ryckte av mig täcket. FY! När vi stigit upp, ätit och gjort iordning oss så åkte vi till snålskjuss med buss till Nordby där vi shoppade lite, käkade veggosushi och Emma tog hål i tungan. När v kom till Strömstad igen gick vi runt lite på stan och kollade sedan gick vi hem och kollade på Tv. Sedan gick vi ut och gick i 1,5 timme och här sitter vi nu igen.. och kollar på TV. baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0