JAG ÄLSKAR DISNEY

Min eviga kärlek till lejonkungen<3
Jag har en besatthet av Disneyfilmer. Speciellt Lejonkungen..Ingenting slår lejonkungen NÅGONSIN! Om jag får en dotter kommer hon heta Nala/Nahla eller något likanade, så vackert namn tycker jag! Får bara inte nog av dom. Pocahontas är också underbar. Denna låt tycker jag är så otroligt fantastisk, kan varenda ord! Insåg för ettag sedan att denna låt ej finns på spotify.. fick damp. Har långt ifrån sett alla disneyfilmer men det är dels för att dagens disneyfilmer är ett skämt och för att jag är så fäst vid de jag tittat på att jag inte vågar kolla på någon annan med en chans att bli besviken, haha. Hur kan man göra så många skitfilmer som de har gjort de senaste åren tillexempel det är ju ett hån mot grundaren att göra sån smörja? Nej jag kommer att visa de gamla klassikerna för mina ungar inte den nya skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0