Jobb och söta pojkar

Förut när jag skulle till jobbet och skulle gå mot bussen var det sån motvind att jag fick springa för att komma i tid. SVETTIGT! När jag väl kom dit så var bussen försenad i hela 10 minuter så jag blev svettig i onödan. Jobbet var skitlugnt och satt mest vid datorn. När jag bara traskade runt och nynnade för att Linda ville ha datorn så sneglade de söta killarna i kassan i affären tvärsöver på mig hela tiden. Haha. Sen kom pappa för att hämta mig och jag gi k in och köpte en hårfärg till och de två killarna satte sig i kassan direkt och när jag råkade möta en med blicken log han. Hur kan det vara så nu när jag är singel? Har folk en singelradar eller?! haha.
---
Nej nu ska jag prata med torbjörn och färga håret, ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

folk har alltid kollat men du har inte tänkt på de förän nu snygging;) RAAAWWWRRR!

2011-03-23 @ 21:35:42
Postat av: ylva

ehh neej inte alls :o haha ;D

2011-03-24 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0