Jobb

Kom hem från jobbet för drygt 1,5 timme sedan och sitter nu och kollar lite på Tv och planerar inför nästa helg. Ska bli kuligt att träffa Torbjörnisssshhhh och min bästa Linn. Men framförallt sitter jag och knådar mina hemska fötter. Jag får så ont i dom när jag är på jobbet, det är hemskt! Det spelar igen roll om jag har jobbskorna eller mina skor, får lika int ändå och jag får inte ont när jag går tex utomlands när vi går långt utan det är bara på jobbet. Har säkert en förbannelse över mig eller något, haha :) Min lilla underbara söta Linn ringde mig när jag hade lunchrast idag så satt vi och snackade och det blev lite konstiga missförstånd från min sida.. Nu börjar jag få dålig hörsel också, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0