Kawaii

Goddag! Vaknade först vid halv 8 imorse men sov vidare till halv 10 för jag tyckte det var ondöigt att stiga upp så tidigt. Käkade först lite Redberries flingor till frukost men blev inte mätt så jag gjorde stekt ägg också. GOTT! I eftermiddag ska jag jobba i några timmar, känns bra att tjana ordentligt med pengar igen..
Ikväll ska jag färgqa mitt hår igen så det blir en lite klarare färg, annars gjorde flickorna ett superbra jobb med mitt hår. Får ibland bara lust att klippa det kort men jag tror jag skulle ångra mig så..
---
Har suttit och kollat in massa sidor med Kawaii kläder, smycken och sånt och känner mig lite insiprerad. Ni som inte vett vad kawaii är så är det en Japans stil som är jättesöt. Vill ha massa sånna kläder för de dagar jag känner mig flickig, haha ;) Foki har ju massa söta kläder och hennes naglar och mobil.. GASH, DÖR! haha¨

Nej nu ska jag hålla på med lösnaglar och sen åka till jobbet om nån timme. baj!

Kawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0