Me n Daniel

Vad heter ni? Ylva och Daniel
Hur träffades ni? På ett skidläger på sportlovet 210
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 månader
Har båda körkort? ingen har
Kommer du ihåg er första kyss? döh? såklart!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han <3
Vem är äldst? jag, två månader ;)
Vem fyller först på året? Jag
Vem sjunger bäst av er? Han, helt klart
Håller ni i handen på stan?
Ja?
Har ni några smeknamn för varann?
Na inte många iallafall, jag kallar han för gubbe iallafall (a) 
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det gjorde vi.
Vad har ni gemensamt? Haha ja inte är det mycket.
Blev du kär i första ögonkastet? Innte kär men redigt intresserad!
Har ni någon speciell låt? Nja kanske Bombox låten just nu, haha. Men ingen annars
Har ni varit otrogna?
Nej!
Har ni stora framtidsplaner? Jadå det har vi
Har ni gråtit i varandras armar?
Jag har nog det
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne?
För mig var det när han kysste mig för förta gången!
Vem lagar bäst mat? Han tar alltid så lite smör så han bränner maten så där äger jag honom men han är skillad på en massa saker han med ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Träffas bara på varddagar på lov typ men då blir det film och mys.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja!
Brukar nån av er prata i sömnen?
Han säger att jag har gjort det men inte han 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, still do.
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte speciellt men när jag bäl blir det så blir jag det med power ;)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer och skype:ar.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen, läpparna, händerna, Armarna.... Allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0