Mycket orättvist!

Kollade nyss in syrrans hår och märkte att det växt något så enormt? Mitt har inte växt ett dugg sen jag klippte av det i 7:an men hennes växer på som om det gick på anabola. Har extremt mycket lust att ta fram saxen och "råka" klippa lite men senast jag klippte hennes hår klippte jag flera decimeter av misstag så det misstaget gör hon inte om.  Hon har praktiskt taget flyende sprungit varje gång jag haft en sex i näven efter det. Ska man säga åt henne att hennes hår är fullt och att hon ser ut som ett troll så kanske hon får någon brittney spears effekt och snaggar sig? Nej det växer ändå fortare än mitt så whats the point. Jag kanske bara ska färga håret rött en gång för alla så jag slipper tappa kilovis med hår per dag och färga det femtioelva gånger för att inte få det i färgen orange... Vad tror ni folks, är Rött det nya blonda? Det är ju bara det att varje gång jag färgar håret mörkt så vill jag vara blond.. jag passar ju bättre i mörkt tilllochmed men nejnej jag vill se Nordisk ut med blont hår.. haha.
vs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0