Nordby shopping

Eftersom jag var uppe hela natten blev jag trött och somnade i soffan vid lunch och vaknade av att Maria ringde papi och försökte få mig irriterad. När papi kom hem så åkte vi först till Revolt där jag såg att de hade rea på converse (400 spänn!) men när vi kom dit och jag hade bstämt mig för vilka jag skulle ha klämmer kvinnan i kassan ur sig att rean inte gäller dom skorna?! Screw her! Då ville jag inte ha dom och Maria kastade sig över dom. Eftersom jag lånat pengar (500) av papi för resor en gång så fick Maria skorna(700) och jag 200pix eftersom han vill vara rättvis. Sedan åkte vi till Nordby där jag gjorde massa kap. Jeans för 200, en skjorta 50, en stickad kofta 50, en liten handväska 19 och en hårband 19. Jag älskar rea ;) Vart inte på rockaffären (glömmer alltid vad den heter)för att köpa en 30 seconds to mars tisha men jag hittade igen :/ Syrran sa även att killen som jobbade där flörtade men jag anser att han bara var serviceinriktad.
---
Glömde tyvärr att köpa röd hårfärg där och de har inte du ljusare nyanserna på mataffärerna. De har bara mörkröda nyanser... Även om jag inte färgar nu så kommer jag färga rött nästa gång, älskar den coola looken som röd ger och jag blev skitinpererad när min kompis Åsa färgade sitt rött i höstas..Nu har hon brunt och passar lika bra i det så då kan jag färga utan att verka wannabe, haha ;)
nu sitter jag och myser i soffan och ska kolla klart på Raising Helen med ett glas oboy, BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0