Olle!

Har känt mig lite smått snurrig sen typ en timme efter att jag vaknade förut.. Det är värre nu än var det var tidigare så jag blir lite orolig för jag tror inte jag är påväg att få migrän för då skulle jag fått det för flera timmar sen. Ska nog krypa ner i sängen och få lite sömn så kanske det känns bättre imorgon.. hoppas iallafall det. Har fått en massa erbjudanden om att folk vill träffa mig och jag har problem att veta vem jag ska umgås med. Sen kommer ju Daniel hem från semestern och jag ska väll träffa honom snart också hoppas jag . Varför kan inte alla vara lediga på olika dagar så att man hinner med alla?! Har ju olika grupper med människor här i strömstad som vill umgås, linn, maria och josse från Filipstad och några från ölme/kristinehamn.. Och så måste jag skaffa pengar så att jag kan åka överallt också.. FAN! haha.  Måste prioritera det viktigaste men det är så svårt! Nej nu hoppar jag ner i den sköna sängen och säger godnatt innan huvudet snurrar ännumer. Baj

Kommentarer
Postat av: LINN

ååh jag vill till dig nu i mars eller april<33 hoppas du hinner med!

2011-03-07 @ 10:16:56
URL: http://linnplockepinn.devote.se
Postat av: ylva

Ja det måste du, så är det bara! :D<33

2011-03-07 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0