Pasta Carbonara

När jag kom hem somnade jag i soffan och vaknade av Marias eländiga tjat. Hon ville ta ut kladdkakan efter 10 minuter och Gustaf efter 15 som det stog på receptet. Maria har aldrig lyckats göra en kladdkaka som inte runnit ur på tallriken sa jag vände mig grinigt om i soffan och fick gång på gång hålla med och försvara Gustaf för syrran var så nedlåtande och vifftade bort honom. Om det hade fortsatt längre hade jag fått ett dampanfall, seriöst, höll på att tappa fattningen flera gånger ._______.

Nu står papi i köket och lagar Pasta Carbonara. Åh som jag har längtat sedan vi kom hem från Italien! Jag har haft drömmar om Carbonaran därifrån, haha. Det luktar precis som det gjorde på resturangen här och jag får väl hoppas att det smakar lika gott med! Kommer få en foodgasm om det händer, haha ;)

Kommentarer
Postat av: emma

känns som ylva+carbonara = uttrycket "det knullar i munnen" haha;)

2011-03-09 @ 22:33:29
Postat av: ylva

Hahah vafan? xD but true though ... ;)

2011-03-10 @ 01:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0